بهره‌برداری از ساختمان جدید شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 312
نویسنده : حامد عابدی

ساختمان جدید شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با یک میلیارد و 435 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور گفت: هدف از تشکیل این صندوق افزایش تولید و حمایت از تولیدکنندگان و حفظ سرمایه در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، عبدالكریم رضوی عصر روز گذشته (دوشنبه) در آیین بازگشایی ساختمان جدید شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در بخش کشاورزی با چند مشکل اساسی روبه رو هستیم، اظهار کرد: مشکل سرمایه چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی مهمترین مشکل در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی به دلیل پراکنده بودن با خطرات زیادی روبه رو است، افزود: باید حمایت‌ها از این بخش افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با بیان اینکه در برنامه آتی این صندوق تاسیس 60 صندوق حمایتی در شهرستان‌ها است، ادامه داد: هدف از تشکیل این صندوق افزایش تولید و حمایت از تولیدکنندگان و حفظ سرمایه در بخش کشاورزی است.

رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته 780 میلیارد تومان برای آبیاری تحت فشار در کشور هزینه شده است، گفت: طرح آبیاری تحت فشار برای 78 هزار هکتار زمین زراعی اجرایی شده است و 145 هزار هکتار نیز در حال اجرا است.

هم‌چنین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: این صندوق در زمان ادغام وزارتخانه‌های جهاد سازندگی و کشاورزی تشکیل شد.

محمدرضا نریمانی افزود: در ماده 12 قانون ادغام آمده است که این وزارتخانه‌ها موظفند اموال و دارایی مازاد را به فروش رسانده و تحت عنوان شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به دست کشاورزان در جهت حمایت از آنها برسانند.

وی ادامه داد: در این صندوق 49 درصد سهم دولت و 51 درصد سهم بهره برداران است.

نریمانی با بیان اینکه این صندوق اواخر سال 83 با عضویت 13 تشکل دام و طیور و سرمایه اولیه 7.9 میلیارد تومان در استان شکل گرفت، عنوان کرد: در حال حاضر صندوق استان اصفهان با عضویت 323 تشکل دام و طیور و با سرمایه‌ای بالغ بر 24.1 میلیارد تومان در کشور، پس از استان خوزستان از نظر میزان سرمایه در مقام دوم قرار دارد.

وی اضافه کرد: ساختمان جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با یک میلیارد و 435 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.
 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: